Tuki

Zaptecin ja Enegicin tuotteiden käyttötuki sekä asennusohjeet suunnittelijoille, urakoitsijoille ja käyttäjille.

Tekniset ongelmat sekä tukipyynnöt

+358 50 473 1099

Lähetä viesti tekniseen tukeen

Huom! Tukemme koskee ainoastaan Sparklin ja asennuspartnereidemme kautta ostettuja Zaptecin ja Enegicin tuotteita.

Suunnittelijoille

Osio sisältää tuotteidemme suunnittelu- ja asennusohjeet sekä tuotekortit.

Tuki suunnittelijoille

Urakoitsijoille

Osio sisältää tuotteidemme asennusohjeet, tuotekortit, esitteet sekä asennusvideot.

Tuki urakoitsijoille

Käyttäjille

Osio sisältää tuotteideimme käyttöohjeet sekä opastusvideot.

Tuki käyttäjille

Miksi valita Sparkli?
  • Olemme Suomen ainoa virallinen Zaptecin maahantuoja, jolta saat täyden tuen asennukseen, portaalin käyttöönottoon, käyttökoulutukseen ja häiriötilanteisiin.
  • Tarjoamme nopean asiakaspalvelun puhelimitse, verkkolomakkeen kautta tai sähköpostitse.
  • Meillä on oma teknisen tuen tiimi, joka auttaa kaikissa latausasemiin ja latausasemajärjestelmiin liittyvissä asioissa.
  • Järjestämme koulutusta asennukseen ja järjestelmän käyttöönottoon.
  • Tarjoamme koulutusta ja tukea loppukäyttäjille järjestelmän käytössä, mukaan lukien taloyhtiöiden hallitukset, isännöitsijät, kiinteistönhoitajat jne.
  • Tukemme kattaa myös järjestelmän käyttöönoton – tarvittaessa avaamme järjestelmän Zaptec Portaaliin asentajan tai asiakkaan puolesta.
  • Nettisivuillamme on runsaasti käyttöopastusvideoita ja ohjeita, joita päivitämme jatkuvasti.
  • Avustamme myös järjestelmien suunnittelussa, mukaan lukien kapasiteetin optimointi.
  • Autamme operaattorin käyttöönotossa ja tarvittaessa myös operaattori-integroinnissa.
  • Varmistamme nopean vikatilanteisiin reagoinnin ja sujuvat takuuvaihdot.